Schrijf je in voor de optocht 2017
  • Pers en Promotie

    Sinds decennia heeft VV De Piëlhaas al zijn eigen Vastelaoveskrant. Deze krant wordt al sinds de eerste oplage vervaardigd door commissie Pers en Promotie. De leden van deze commissie zorgen daarnaast ook voor de opzet en nu voor het actueel houden van de enige echte Piëlhaassite (www.pielhaas.nl). Ook brengen ze tweemaal per jaar de welbekende Praotmoes uit en zoeken ze het hele jaar naar een ‘slachtoffer’ die de beruchte onderscheiding “het Hoaltere Pölleke” in ontvangst mag nemen. Dit laatste is een onderscheiding voor degene(n) die in het voorbije jaar met een mooie blunder het Venrayse nieuws haalde.

    Hazestekt

    Elk jaar brengt de Pielhaas een speldje uit dat in het seizoen gekocht kan worden. De commissie pers en promotie benadert hiervoor een markante Venraynaar die verantwoordelijk is voor het ontwerp, elk jaar heeft een uniek ontwerp. Dit vastelaovend aandenken wordt sinds 2013 uitgebracht.

    Media

    De commissie Pers en Promotie draagt zorg voor alle externe communicatie naar de media waaronder alle lokale en regionale dag- en weekbladen, Kabelkrant Venray, etc. Echter veranderd het Media landschap snel en daarom worden nieuwe wegen bewandeld. De grootste veranderingen zullen waarneembaar worden in het seizoen 2018-2019. Hierbij kun je alvast denken aan een Piëlhaas app, Youtube kanaal en een gehele update van de social media activiteiten (Facebook & Instagram)

    Zin om commissielid te worden en met een groep dynamische personen content te maken en de Roojse Vastelaovend vast te leggen in tekst en op beeld? Stuur dan een mailtje naar pers@pielhaas.nl

    De Leden van de commissie:

    • Niels Borst (Voorzitter/Coördinator redactioneel Pers extern, Webshop)
    • Daan Janssen (Coördinatie planning & Visual)
    • Joep Linssen (Visual- Social Media) 
    • Joris Peeters (Printed-Website)
    • Rick Peeters (Printed: Coördinator Krant (+uitreiking), Hoaltere Pölleke)
    • Robert Paul Hulsman (Design-DTP, Coördinator Krant, Social Media)
    • Véronne Rutten (merchandise)
    • Bert Verberk (Visual-Social Media)
    • Ankie Verstegen (Merchandise)
    • Sanne Erps (Coördinatie Printed & Magazine)
    • Frits Linssen (adviseur)
    • Linda Reintjes (Hazekeutel)
    • Willem Vullings (Design Social & Printed)
    • Laura Vink (Design Social & Printed)
    • Linda Claessens (APP)